Job: Passioneret og selvstændig projektleder søges til nordjysk telemarketingvirksomhed

Drømmer du om verdens bedste arbejdsplads? Så læs med her:

Hos Markman Telemarketing er der en fantastisk virksomhedskultur, højt til loftet, masser af medindflydelse, en flad struktur og skønne kollegaer.

Mere om os

Markman Telemarketing er blandt Danmarks mest erfarne telemarketingleverandører på erhvervsmarkedet. Med adresse i Aalborg hjælper vi nogle af landets mest succesfulde virksomheder med at få nye kunder. Vi sigter konstant efter at have branchens dygtigste medarbejdere for dermed at kunne levere branchens bedste resultater.

For at holde os skarpe og forblive de bedste er vi konstant i bevægelse og udvikler nye metoder til at imødekomme teknologiske og salgsstrategiske gamechangers. Vi arbejder ud fra et koncept, vi kalder Modern Telemarketing, som står for kontinuerlig udvikling og udfordring af branchen gennem bl.a. brug af både small- og big data.

Vores DNA er forankret i et stærkt værdisæt, hvor passion, ærlighed, fleksibilitet og ansvar kommer til udtryk i vores adfærd og kultur.

Hvad består dit job som projektleder af?

Sammen med vores kunder identificerer du det rette marked for salgsindsatsen. Du jonglerer mellem markedssegmentering, emneudvælgelse og tvillingeanalyser for at sikre, at afsættet for dine projekter bliver så godt som muligt.

Du afholder kick-off møder med dit team og dine kunder, hvor du har ansvar for at finde de rette salgsvinkler at gå i markedet med.

Du udvikler selve salgspitchet og udtænker såvel argumentationsteknikker som behovsafdækningsspørgsmål, hvorefter du klæder dit team på til at kunne opnå de bedst mulige resultater.

Du rapporterer løbende til dine kunder og tager ansvar for at justeringer og udvikling finder sted.

Du laver løbende dialogsparring med dit team, og hjælper dem på vej, hvis de støder på udfordringer.

Når dit projekt nærmer sig sin afslutning, sørger du får at al den viden, vi har opsamlet – sammen med alle dine anbefalinger, præsenteres for dine kunder på professionel vis.

Det er også dig, der har ansvar for projektøkonomien – og en del af de mål, der er for din performance er at realisere budgetter på dine egne kunder og sikre rentabilitet i de projekter, du gennemfører.

Hvad kommer du med?

  • Du kan have mange forskellige uddannelsesbaggrunde, men vi forventer at afsætning og/eller kommunikation er en betydelig del af din værktøjskasse.
  • Du er vant til at have direkte kontakt til og ansvar for egne kunder og budgetter.
  • Du er klar og tydelig i din kommunikation, går forrest og viser vejen for dit team
  • Du er ikke bange for at sige din mening, og du er altid konstruktiv og løsningsorienteret i din feedback til andre.
  • Du trives godt i et dynamisk miljø, du er god til at prioritere, og du mister ikke overblikket, når tingene går stærkt.
  • Du er altid et skridt foran og kan med dine logiske evner tænke projektprocesser igennem.
  • Du drives af at skabe resultater – både selv og sammen med andre. Du er selvstændig og har ikke brug for faste rammer og processer for at kunne navigere.
  • Hvis du selv har siddet på telefonen og/eller lavet opsøgende salgsarbejde på erhvervsmarkedet vil det være en klar fordel.

Du kan læse mere om, hvem vi er her på siden eller på vores Facebook-side.

For uddybede informationer kan du kontakte direktør Kamilla Skalkhøj Oest på 40 82 76 94.

Ansøgning samt CV sendes senest 10. december 2019 – dog inviterer vi løbende til samtale – og finder vi den rette før deadline, slår vi til – så vent ikke med at sende din ansøgning.

Ansøgning med CV stiles til kso@markmantelemarketing.dk

Tiltrædelse primo 2020