Kundeanalyser

Sæt fokus på kunden
For at kunne levere de bedste services og produkter til jeres kunder, er I nødt til at have den fornødne viden om, hvilke behov kunderne har i dag - samt hvilke behov de vil have i fremtiden. Med en kundeanalyse får I de bedste forudsætninger for at træffe de helt rette beslutninger i jeres fremadrettet arbejde.
Fordele ved en telefonisk kundeanalyse
- Højere svarprocentsrate
- Mulighed for at kontrollere kundemassen
- Opretholdelse af den personlige kontakt
- Uddybning på spørgsmål
- Stikprøver der sikrer validitet

Eksempler på temaer for kundeanalyser
Dedikeret team, der løser opgaven med omtanke
Vi har over 30 års erfaring på telefonen og ringer hver dag ud til flere hundrede beslutningstagere. Vi har en filosofi om, at den gode dialog starter gennem en relation. Vi behandler derfor dine kunder, som var de vores egne. Du kan derfor trygt overlade din kundeanalyse til os.
Mød hele teamet
Privatlivspolitik
© 2017 Markman Telemarketing. All rights reserved.