Sådan passer vi på jeres medlemmers data
Vi tager fortroligheden af jeres medlemmers data meget alvorligt. Derfor har vi også en række parametre, vi arbejder med, når vi ringer ud på vegne af jer:
- GDPR-compliance
- Permission
- Kvalitetssikring af emner og dialoger
- To-trins-godkendelse for øget sikkerhed
- Grundig medarbejdertræning

Mødebooking
Vi booker mødet, så I kan fokusere på kerneopgaven
Varm viderestilling
Vi kan viderestille medlemmet direkte ind til jeres afdeling
Win-Back opkald
Genvind tidligere medlemmers loyalitet og genopret forholdet
SMS-påmindelser
Vores system sender en SMS-påmindelse forud for mødet
I love you calls
Hold forbindelsen med jeres medlemmer og giv tilbage
Triggeropsætning
Vi kontakter medlemmet, hvis de viser digital interesse
Et tæt og transparant samarbejde hele vejen
Gennem indsatsen kan I forvente et tæt samarbejde. Vi har gode erfaringer med at ringe ud for store foreninger og organisationer. Derfor ved vi også, at grundig rapportering og gennemsigtighed er altafgørende for et godt samarbejde. Vi rapporterer hyppigt på indsatsen og giver indsigt i:
- Mål og KPI'er, vi har sat sammen
- Teamets præstationer og dialogsparring
- Kvalitetssikring og optimeringsmuligheder
Erfarent team, der løser opgaven med respekt for modtageren
Vi har over 30 års erfaring på telefonen og ved, at den gode dialog starter gennem en ærlig og oprigtig relation. I kan derfor trygt overlade jeres telemarketingsindsats til os. Vores professionelle medarbejdere har en gennemsnitlig anciennitet på over 10 år og en gennemsnitsalder på 46 år.
Få en uforpligtende snak
Infrastruktur, hardware og software - vi taler IT

Danmarks største og mest erfarne IT-team
Det kræver indsigt i IT-markedet og et særligt talent at tage den opsøgende dialog med en IT-chef eller økonomichef. Vi har godt 30 års erfaring med at hjælpe danske IT-firmaer med at:
- Sparre om de nyeste tendenser på IT-markedet
- Sprede budskabet om et nyt produkt, service eller løsning
- Øge kendskabet til deres forretning
- Starte den værdiskabende dialog, som er nødvendig, før et samarbejde kan komme i hus
Vi følger en gennemtestet proces
1. Planlægning
Det praktiske ifm. projektet skal på plads og I vil derfor blive kontaktet af jeres projektleder mhp. at drøfte rammer og detaljer.
2. Kickoff
Vi afholder et fælles kickoff-møde, hvor I briefer teamet på jeres
virksomheds DNA og budskabet, der skal ringes ud på.
3. Eksekvering og løbende rapportering
Teamet ringer ud og indhenter løbende viden fra samtalerne med jeres potentielle kunder. Jeres projektleder rapporterer løbende på fremgang.
Privatlivspolitik
© 2017 Markman Telemarketing. All rights reserved.