Mødebooking

Det kræver erfaring, finesse og indsigt at være en dygtig mødebooker. Derfor er vi også stolte af at have branchens bedst trænede team ved telefonerne.

Alle kan samle en telefon op og trykke et nummer ind. Men det kræver noget helt andet at indlede et succesfuldt salgsforløb. Det er vores mødebookere de bedste i branchen til.

Vores status som branchens bedste er ikke kommet af sig selv. Der ligger mange timers træning bag de stolte stemmer i røret. Samtidig bygger enhver telefonsamtale på en særlig filosofi og faglig tilgang. Vi tror på, at respekt for vores fag – og respekt for kunden – smitter af, når vi tager headsettet på.

“Man skal ikke booke et møde for alt i verden. Det giver jo ingen mening, hvis ikke jeg tror på, at mødet kan ende med et salg. “

Anette Nielsen Korsgaard, Mødebooker

80 % af vores forretning består i at booke møder over telefonen for vores kunder. Derfor er vi også helt skarpe på, hvordan processen er mest vellykket. Grundig forberedelse og konstant evaluering skaber den højest mulige hitrate. Sidste år bookede vi mere end 7.000 salgsmøder for vores kunder – og lige nu er der mere end 10.000 kundeemner i pipeline for vores kunder.


Vores proces


icon

1. Segmentering

I sender en udvalgt liste med potientielle kunder til os – eller vi finder den for jer med afsæt i en grundig segmentering.

icon

2. Selling points

Vi tager et skypemøde eller fysisk møde, hvor vi sammen stiller skarpt på, hvilke selling points der gør jer unikke.


icon

3. Forberedelse

Vi klargør projektet i vores systemer og får styr på alle detaljer med mødebekræftelser, kalenderadministration osv.

icon

4. Mødebooking

Vi løfter røret, bearbejder jeres marked og booker møder/skaber leads samt beriger jeres kundelister med værdifuld markedsviden.